Něco málo o mně

Zdravím všechny knihomoly!
Jsem opravdu moc ráda, že jste narazili na můj knižní blog. Na začátek bych chtěla říct, že tento blog je můj první, takže se na něm tak trošku učím, proto berte v potaz, že hned od začátku nebudu mít nejlepší kvalitu. Ale už dost okecávání a přejdeme na mě.



Jmenuji se Terka, jak už jste si z názvu mohli všimnout :D. Celé jméno zatím zveřejňovat nebudu, ale postupem času si to možná rozmyslím. Je mi 14 let a knížky mám jako velký koníček. Baví mě ta dobrodružství, to vcítění se do každých postav a prožívání jejich příběhů a pocitů. Zkráceně.....MILUJU knížky :D Mezi mé koníčky nepatří pouze knížky, ale třeba i sport. Baví mě pravidelné cvičení, běhání, volejbal, kolo, basketbal, bojové sporty atd.. A můj jeden z nej nej nej koníčků je Harry Potter. Nevím jestli se to dá označit jako koníček, ale Harryho vpodstatě beru jako životní styl. Takže zkráceně jsem Potterhead.

Abych tady jen nekecala (nepsala) o mých koníčcích, přesunu se tedy na můj osobnější život. Jak už jsem říkala, je mi 14 let, takže žiju se svou mamkou a taťkou. Mám jednoho bráchu se kterým si opravdu dobře rozumím. Doma máme jednu želvu a andulku. Mým takovým přáním je mít psa, ale zatím si vystačuji s babiččiným pejskem. Moje druhá babička má tři kočky, takže v rodině máme takovou zvířecí farmu :D 




Asi by vás zajímalo jaké typy knížek vlastně ráda čtu. Je to jednoduché. Young Adult, Thrillery/ Detektivky, Romány, Fantasy a i Sci-fi. Určitě mě baví víc žánrů, ale nechtějí se mi tady všechny vypisovat :D To mi připomíná, že jsem občas líný člověk :D Celkově bych se popsala jako přátelskou, věrnou a občas praštěnou osůbku. Kdybyste se někdo zajímal o to jestli jsem introvert nebo extrovert, já sama nevím. Myslím si, že jsem tak něco mezi. Občas mám nálady, kdy se bavím se všema a jsem, jak už jsem napsala, praštěná, ale někdy mám dny, kdy jsem radši sama a jsem uzavřenější.

Asi pro začátek by to stačilo a jestli byste na mě měli nějaké otázky, určitě napište do komentářů :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky